Irriterad

Jag blir så irriterad på vissa människor  i min vänskapskrets ibland.
Fattar inte varför de ska lägga sig i allt jag gör.
Det är väl någon slags missriktad omtanke men lika jäkla irriterande ändå.
Jag är en vuxen människa jag kan fatta mina egna beslut!!!!
Just nu kokar jag så jag kokar över snart.
Och händer det blir det inte kul, inte för någon.
Så det vill jag helst undvika.

Som tur är ska jag hämta barnbarnen från skolan idag.
Då får jag något glatt som kan jaga bort min irritation.

Vi har soligt och varmt här idag.
Så jag ska nog sätta mig ute i trädgården ett tag.
Låta solen smälta bort mitt dåliga humör.

Ha en bra dag nu. Utan irritationsmoln på er himmel.

Kommentarer

  1. Jaa, det människor till allt. Även detta att bry sig om allt och andra.
    Kram mamma c

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning