Inne dag

Här regnar det för fullt idag och är riktigt kyligt ute. *suck*
Jag som ville vara ute och fixa i trädgården idag.
Men det går ju inte i det här vädret, tyvärr.
Så då får jag planera om min dag.
Istället för trädgårdsfix får det här bli en städdag.
Inte lika kul, men lika nödvändigt.
Och det är alltid skönt att ha det gjort.
Särskilt med tanke på att jag ska resa bort imorgon.
Och vara borta i några dagar, till på Måndag kväll.
Då är det ju alltid skönt att komma hem till ett välstädat hem.
Om de här små busarna inte stökat till förståss.

 
 
Det är mina sambos Vilde och Yama.
De är hemma med kattvakt eftersom de jag ska till har två stora hundar.

Ja nu ska jag som sagt var sätta igång och städa här.
Men det tar ju inte hela dagen. 
Så vad ska jag hitta på resten av denna regniga torsdag?

Jag har inget att läsa just nu heller.
Finns det någon som har lust att ge mig några boktips så är det välkommet.
Jag får väl hitta på något annat så länge.

Det blir ingen trädgård för mig idag men igår tog jag ett foto av häggen som blommar så vackert på gården nu.
Så jag tänkte avsluta med att bjuda er på en liten titt på vår vackra hägg.


Ha en bra torsdag och förhoppningsvis lite soligare än här =)

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen