Tvättstugefunderingar.



Jag har tvättdag idag, tvätt och städdag.

Tvättstugan tillhör inte mina favoritplatser precis.
Ibland önskar jag att jag hade en hushållerska som skötte om allt jag själv tycker är trist.

Som dom där rika Hollywoodfruarna, som har en assistent till allt och fyra barnflickor.
Naturligtvis en egen kock och en personlig shopper också.
För vem vill trängas i affärer när man kan få allt handlat och hemkört utan att sätta en fot utanför dörren.

Enda nackdelen är att dom måste ha en personlig tränare också.
Det är  absolut ingenting för mig.
Men dom måste ju hålla sig unga och vackra för att behålla sina rika män.
Och det inte träningen hjälper till med tar deras plastikkirurger hand om.
Det och lite botox var 6:e vecka så är dom evigt unga och vackra.

Nej, vet ni vad? Jag tror jag struntar i drömmen om egen hushållerska och går ner till tvättstugan själv iallafall.

Vid närmare eftertanke är det nog inte så dumt att vara en "mindre bemedlad" svensson ändå.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen