Morgontrött



Idag är jag riktigt morgontrött.
Steg upp tidigare än vanligt för att jag ska vara hundvakt.
Senare i eftermiddag kommer barnbarnet hit också när hon slutat skolan.
Så jag har dagen fullt upptagen.

Passar ändå på att titta in en snabbis för att önska alla en bra dag.

Här ska det tydligen bli den sista soliga dagen på ett tag.
Så jag får väl ta med mig hundvalp och barnbarn ut sedan.

Nu ska jag titta in på några av mina favoritbloggar innan jag gör något annat.

Ha en bra dag! 

Kommentarer

  1. Då gäller det att njuta och du har en härlig dag framför dig! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har ni alldeles rätt i. Hoppas ni också hade en bra dag. Kramar och NosGos =)

      Radera
  2. Morgontrötthet - det känner jag allt igen. =)
    En dag med hundvalp och barnbarn låter som en härlig dag.
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är alltid härligt att vara tillsammans med barnbarnen, både de fyrbenta och de tvåbenta. Haha
      Kram

      Radera
  3. Det har blivit en del tidiga morgnar på sista tiden. Det blir så när när kvällsprogrammen på tv är helt ointressanta.
    Dagarna har varit mera soliga än jag trott de skulle bli och självfallet har det lockat ut mig. Kommer jag ut går jag mig trött och då kommer jag tidigt i säng även av den orsaken.

    Idag har jag varit ut en sväng innan frukost och det lär bli fler turer innan läggdags. DEt är ju så att jag mår oförskämt bra och så kan man ju inte ha det!

    SvaraRadera
  4. När det inte finns något alls på tv, vilket verkar vara de flesta kvällarna, tittar jag på serier eller filmer på datorn. På så sätt får man iallafall något att roa sig med. Kan rekommendera en sida som heter Dreamfilm.se Där kan man streama och titta gratis på både filmer och serier.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen