På benen igen

Det blev inget bloggande här igår.
Åkte på någon 24 timmars bacill och mådde verkligen risigt hela dagen och kvällen.
Men idag känns det bra igen. Peppar, peppar, ta i trä.


Regnet vräker ner här och ska visst göra det större delen av dagen.
Jag har som tur är bra regnkläder så jag kan ta mig ut ändå om jag skulle ha lust.

Vad händer här idag då? Inget särskilt alls.
Inget planerat i alla fall. Sen kan ju saker hända ändå. Jag bara flyter med som vanligt.
Och nu när jag mår bra igen har jag inget att klaga på heller.

Jag har en bra bok att läsa, serier att kolla på om jag känner för det, mat att äta och kaffe att dricka.
Och viktigast av allt: jag behöver inte gå ut i regnet.
Man kan väl inte ha det så mycket bättre?

Var ni än befinner er hoppas jag att ni har en riktigt bra dag.
(Och att ni är torrskodda)
Glöm inte paraplyet!


Kommentarer

  1. Regnade här på fm.....sen har det varit soligt o fint hela dagen.
    Ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  2. Jag kände mig lite dassig igår kväll, men i morse var allt borta.
    Jag hamnade mitt i värsta regnskuren när jag gick från Ica och hem nu på kvällen.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen