Härlig morgon



 En härlig Lördagsmorgon, solen skiner och jag sitter här med mitt kaffe och bara njuter av friden.
Jag sov ända till kl 8 i morse, det hör inte till vanligheterna precis, så det var riktigt skönt.

Ska inte göra något speciellt idag.
Bara småplocka lite här hemma och kanske sitta ute i solen en stund.
Med en jacka på då förståss, för även fast det är soligt är det bara +12 i solen och +8 i skuggan.
Ingen direkt värme alltså men en fin höstdag.

Såna här helt oplanerade dagar är egentligen de bästa dagarna tycker jag.
Inga måsten, inga tider att passa och absolut ingen stress över huvud taget.
Bara göra det som faller en in. Perfekt.

Det är ju inte alltid man kan ha såna avslappnade dagar, utan krav.
Men jag som är sjukpensionerad kan faktiskt unna mig såna dagar ganska ofta.




Nu ska jag fortsätta att njuta av min dag.
Jag önskar er en riktigt fin Lördag.
Ha det bra, bättre, bäst.😀


Kommentarer

  1. Ha en skön och bra lördag nu. Här har vi ingen sol men heller inget regn som tur är.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning