Våren fick sig en snyting

Snön som föll igår ligger fortfarande kvar.
Som ett vitt täcke på gräsmattorna.
Solen skiner och det är -2 grader kl 7 på morgonen.
Men fortsätter solen visa sig blir det väl ett par plusgrader idag.

Så då hoppas jag att snön försvinner snabbt.
Men våren kom ändå av sig helt.

Den fick en rejäl smäll.
Nu ska vi ha ganska kyligt hela nästa vecka också.


Nog tjatat om vädret nu.
Jag ska åka ut på landet idag.
Direkt efter frukost faktiskt, så jag sitter och väntar på min skjuts.

Det känns som om det nog är precis vad jag behöver just nu.
Det ska bli både mys och energi påfyllning.
För både kropp, huvud och själ.


Kommer hem under Söndagen någon gång, på någon obestämd tid. =)
Så nu tar jag bloggledigt till på Måndag.

Önskar er alla en riktigt skön helg!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning