Äntligen lite sol

Fick inget samtal från läkaren igår.
Så jag får vänta till på Måndag.

Ska försöka pigga upp mig lite med att åka till
barnbarnen och umgås med dom några timmar.

Det blir bara med pojkarna för deras syster är på karateläger idag.
Det gör mig alltid glad att umgås med barnen.

Dessutom är det riktigt fint väder idag.
Soligt och +12 grader.
Bäst att passa på att njuta av dagen innan det nya
regnvädret kommer in över oss imorgon.

Så idag tänker jag vara ute i solen, lämna allt hushållsarbete till i morgon då det regnar.
Jag kanske äntligen kan ta en fika utomhus.

Men först bär det av till mina gullungar en stund.

Ser ut att bli en bra dag.
Ha en riktigt bra Lördag nu.


Kommentarer

  1. Så synd att du inte fick något svar. Men ha en fin dag nu med barnbarnen och njut av solen.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning