Tar det lugnt

Igår var jag och svägerskan hos min dotter och plockade äpplen.
Fast vi plockade mängder (totalt 8 fulla kassar) så syntes det knappt att vi tagit något.
Det är så otroligt mycket äpplen i år.
Idag är min rygg inte så glad över det jag utsatte den för igår.
Så jag försöker ta det lite lugnt.
Måste bara tvätta lite innan tvättkorgen svämmar över.
Jag fattar inte hur jag, som lever ensam, kan få så mycket tvätt så snabbt.
Det är soligt och 18 grader i skuggan så jag ska sätta mig ute med en kopp kaffe medans tvätten blir klar.
Ha en solig och skön Onsdag ni också.

Kommentarer

  1. Då blir det äpplekakor och mos kanske.
    Ha en fin onsdag
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen