Blev mycket gjort

Igår hade jag energi som en Duracell kanin.

Jag städade och tvättade, sorterade och gjorde fint i skåpen, hängde upp lite nytt på väggarna.
Bar ut saker till mitt förråd.
Städade på altanen efter regnet natten innan.
Rullade köttbullar som blev mumsigt goda till middag med gräddsås och lingon.
Hade jag inte haft slut på mjöl så skulle jag bakat en kaka också.
Tänkte gå och köpa mjöl och baka idag istället.
Men regnet vräker ner här just nu.
Så vi får se hur det blir med min promenad idag.

Kommentarer

  1. vad hände ???? hur fick du energin heheh jag vill oxå ha..trevlig helg
    hejsan / hon i 22an

    SvaraRadera
  2. Ibland slår ON-knappen i lås och då är det bara att köra på. Skönt när man får massor gjort.
    Ha en bra helg.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen