Idag ska vi fira
Idag ska vi fira två av mina barnbarn som båda fyllt
år nyss.
Viktor blev 13 och Fanny 11.
Åren går snabbt och de växer upp så fort.
Man hinner inte riktigt med fast man är dom så nära.
Men det är ju så det känns för de flesta antar jag.
Så här små var de för ett par år sedan mina hjärtan
Nu gör jag mig i ordning och sticker iväg för att gratta mina sötäpplen.




Dom växer så det knakar våra barnbarn :-)
SvaraRaderaHa en fin födelsedagskalasdag hos dem.
Kram Carin