Gjort inköp

Tillbringade en stor del av dagen igår till att traska runt på IKEA.
Köpte gardinstänger, tyger, kuddfodral och en del annat till nya lägenheten.
Hittade en bäddsoffa jag ska ha och en garderob.
Allt till bra priser, en taklampa till köket för bara 200 kronor bl.a.
Men fast allt är till låga priser så springer det iväg snabbt.
Snabbare än vad man har tänkt sig.
Många bäckar små blir en stor å säger man ju.
Och det stämmer verkligen för min del.
Så nu får jag strypa pengaflödet så det räcker till allt annat också.
Men jag är iallafall nöjd med mina inköp.
Jag tror det blir fint i den nya lägenheten.

Idag ska jag fortsätta att packa och rensa ut allt jag inte ska ha kvar.
Vill hinna så mycket som möjligt innan midsommar.
Så att jag med gott samvete kan slappna av och fira midsommar hos brorsan ute på landet.
För helgen efter det är det flytt som gäller.
Inte mycket tid........måste skynda.
Ha det bra.

Kommentarer

  1. Så kul att du hittat nytt till din nya lägenheten. Måste vara jättekul att få möblera och boa in sig. Inte många dagar kvar innan det är midsommar.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning