Flytta,flytta,flytta.

Midsommarhelgen bjöd på både sol och regn och var bra på alla sätt, men gick alldeles för fort förbi.
Sen jag kom hem har jag inte gjort annat än packat och rensat bland alla mina saker.

Det är inte klokt vad mycket jag har hunnit samla på mig under de 11 år jag bott här.
Nu är allt äntligen packat och klart att flyttas till helgen.

Så nu har jag bara städningen kvar.
Inte så bara förstås, en flyttstädning tar ju längre tid än vanligt.
Men som tur är har jag ju några dagar på mig.
Som ni märker är flytten det enda jag har i huvudet just nu.

Inte så mycket roligt att blogga om.
Så jag ska skona er och göra ett kort inlägg.
Ha en underbart skön sommardag.

Vi "ses" nästa vecka när jag har flyttat klart.



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen