Måste rädda frisyren

Jag blir så himla arg och frustrerad på min mobil.
Fick den att fungera igen, har ingen aning om hur jag gjorde.
Rätt som det var gick den igång iallafall.
Men lyckan blev kortvarig, efter ett par timmar när jag skulle ringa ett samtal slocknade den igen.
Nu är den lika död som innan den återuppstod så mirakulöst.
Nu har jag lagt den åt sidan ett tag och gett upp alla lagningsförsök.
Är tvungen annars blir jag så frustrerad att jag snart sliter av mig håret.
I ett försök att rädda frisyren satte jag mig vid datorn istället.
 

Kommentarer

  1. Ja, dessa mobiler och andra tekniska prylar. Min mobil är ganska ny, men jag kan knappt få till hur man svarar. Datorn låser sig regelbundet. Och på Tv kan jag inte få in SVT.

    SvaraRadera
  2. Vilken jäkla frustration att först få igång den och sedan se hur den kolappsar igen. Skit när elektronik inte fungerar.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen