Det var ett tag sedan

Dagarna går så fort att det känns som om jag knappt hinner äta frukost förrän det är kväll igen.
Jag har varit hos dottern i några dagar och passat minstingen medans övriga familjemedlemmar var bortresta.
Minstingen som protesterar mot att kallas liten och påpekar ivrigt att han är stooor. 

Våren har kommit här och snudd på försvunnit igen.
Det är ett riktigt oberäkneligt aprilväder.
Sol och värme ena dagen, snöblandat regn och kyla nästa dag.
Man vet inte riktigt hur man ska klä sig.

Men snön smälter snabbt bort nu iallafall.

Om lite drygt 2 veckor är det dags för min Mallorca resa, äntligen!!!
Som jag har längtat efter sol, värme och långa sandstränder.

Men det är som sagt om 2 veckor, idag är det tvättdag här.
Nu blir det en kopp kaffe till och efter det är det jag som styr stegen mot tvättstugan.
Ha en riktigt bra dag nu. 

 

Kommentarer

  1. Veckorna går fort, snart sitter du på flyget. Ha en bra dag i tvättstugan.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen