Var är inspirationen?

Har ingen aning om vad jag ska skriva här på bloggen idag. Inspirationen vill inte infinna sig, fast skrivlusten är det inget fel på. Synd att dom inte kunde vara lite bättre synkade bara.

Det här konstiga höstvädret fortsätter. Från minusgrader igår till +5 idag och så detta ständiga gråa som gör en så trött. Dessutom har den envisa förkylning som hängt efter mig hela hösten återvänt.
Vaknade i morse med halsont igen. Försöker tänka mig frisk. Jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk, JAG ÄR FRISK!!!!

I em ska jag hem till barnbarnen. Det ska bli roligt.
Dottern är på jobbresa och svärsonen behövde lite hjälp ett par timmar. 

Usch, vilket tråkigt inlägg det blev det här!
Varför envisas med att skriva när man inget har att skriva om????

Försöker gottgöra eventuella läsare för den tristess jag utsatt dom för med en liten rolig avslutning.
Här kommer den:


Visst är hon underbar Nemi! :D


Kommentarer

  1. Man blir verkligen trött av detta mörker.. tja lite gos är ju aldrig fel tycker vi och så blir man lite gladare också! Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu har jag gosat med mina barnbarn.
      Så nu är jag såååå jätteglad!
      NosGos på er sötisar!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning