Ullared

Jag ska åka till Ullared nästa vecka. Bara över en helg.
Har aldrig varit där förut. Men ser fram mot det.
Tänkte passa på att handla lite julklappar till mina barnbarn.
Och kanske hittar jag något kul till mig själv också.

Min ena syster har varit där förut och fyndat.
Hennes kommentar om Ullared: " Det blir dyrt att åka dit och
handla. För allt är så billigt att man handlar alldeles för mycket"

Vi får väl se hur det blir med det.
Kul ska det bli i alla fall.
Att äntligen få se stället själv.

Kommentarer

  1. Då kommer du att få en riktig upplevelse. Bra skor, gott humör och välfylld plånbok är bra hälsar matte.Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset!
    SvansKram =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen