3-D Bio

Mina barnbarn på 3D Bio.

Nu har så gott som alla biografer 3D salonger. De flesta har väl varit och sett någon film i 3D.
Utom jag då förståss. Till och med mina barnbarn har gjort det. Dom älskade det.

Av någon anledning är jag alltid sist med allt nu för tiden.
När jag var yngre var det tvärtom. Då var det jag som provade alla nymodigheter först av alla. Vare sig det gällde åkattraktionerna på Gröna Lund eller nya hushållsapparater.

Men jag orkar helt enkelt inte bry mig längre. Spänningen och upptäckarglädjen har
försvunnit. Hur tråkig får man bli??????

När alla människor har skaffat sig 3D tv och det inte är särskilt nytt längre.
Då, kommer jag väl att komma iväg och se min första biofilm i det formatet.

Men jag MÅSTE bara prova GB´s nya glassar varje år.
Ingen sommar utan en ny favoritglass från GB.
Så det kanske inte är totalt kört för mig ändå. Lite upptäckarglädje har jag kvar.
Även fast det är inriktat på smakupplevelser.


Kommentarer

  1. Själv går jag aldrig på bio numera, varken plattbio eller 3-D. Mina öron störs av volymen.

    SvaraRadera
  2. Men Ghost då får du väl stoppa bomull i öronen.
    Fast det kan ju vara lite svårt. För ett spöke har väl inga öron????
    Tänkte inte på det. =)))

    SvaraRadera
  3. Jag är också lite så där....är alltid sen med alla nymodigheter....andra hade haft mobil 20 år innan jag skaffade min första :-)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Det där med mobil känner jag igen.
    Jag fick alltid ärva min dotters gamla mobiler när hon bodde hemma. Varje gång hon skulle ha en ny fick jag hennes gamla. Inte alls så dumt faktiskt. Speciellt med tanke på att jag oftast betalade hennes mobiler. Hahaha.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag är både och. Nyfiken på allt nytt (men har inte råd!!!) Fick "ny" mobil idag, men bio går jag ytterst sällan på, det är besvärligt.
    Med sonen kan jag inte gå på bio, han har för känsliga öron!

    SvaraRadera
  6. Stackars sonen. Måste vara jobbigt för honom.
    Men jag går inte heller på bio. Kommer helt enkelt inte iväg. Fast jag bor på gångavstånd från biograferna här. =)

    SvaraRadera
  7. Vi kollar på film hemma istället, där kan man ju variera volymen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen