Måndagsbloggen Nyårsafton


 Idag är det den sista dagen på det här året och ett nytt år står och väntar på att få ringas in.

Jag ska bara vara hemma och ta det lugnt, som vanligt på nyår. Kan inte lämna katten ensam den här dagen. Hon är jätte rädd för alla smällare.
Ett vanligt problem för alla djurägare på nyårsafton.

Jag ska bara äta lite gott och kolla in lite filmer på de olika filmkanalerna.

Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!

Vi "ses" på bloggen 2024. Nyårskramar till er alla från mig.


Kommentarer

  1. Gott Nytt År till dig.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år till dig å missen ..hoppas de inte smäller så mycket kring just ditt hus..här blir de lilla vovvens första nyår ...de har tränat smällar och raket ljuden genom youtube på tvn ..ha en bra start på 2024 kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var oväntat lugnt här i år. Smällde i ca en halvtimme.
      Sen blev det lugnt. Skönt.
      Gott nytt till dig också.
      Kram

      Radera
  3. Önskar dig en härligt & fint 2024 nu!
    Kram från Titti och ett regnigt Öland

    SvaraRadera
  4. Här är det snö och kallt.
    Inte min favorit tid på året. Tycker inte om att frysa.
    Önskar dig ett fint 2024 också!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning