Måndagsbloggen på en fredag.

 Hej på er. Fredag idag och jag brukar ju bara blogga på måndagar. 

Men just idag gör jag ett litet extra inlägg på bloggen, bara för att berätta att vi har plötsligt fått vinter här.

Det har snöat och allt är vitt, vitt, vitt.



Just nu har vi -1 ute. Så det har inte töat bort än. Men det lär det väl göra om ett par dagar antar jag.

Men jag passar på att njuta så länge jag kan av allt det vita som lyser upp allt som innan bara var grått och trist.

Jag väntar på att Alex ska komma till mig. Så jag ska inte sitta vid datorn så länge. Ville bara göra ett snabbt inlägg och berätta att just nu har vi vinter här hos oss.

Ha en bra helg alla. Vi hörs på måndag igen.

KRAMAR


Kommentarer

  1. Lite tidigt med snön känns det som. Men vitt, ljust och vackert blir det.
    Ha en fin helg.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Ja ljuset gör att man känner sig piggare.
    Ha en bra helg du också.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning