Måndagsbloggen en hängig dag

 För första gången på 3 år är jag förkyld. Känner mig riktigt hängig. Och huvudet är fyllt av bomull.

Det var tur att jag hade halstabletter hemma. Har inte ork att ta mig ut någonstans idag. 


Febertermometern har också fått komma fram. Men jag har ingen feber just nu. Så jag hoppas att det här går över snabbt. Alex var lite förkyld när han var här i helgen. Så då blev jag så klart smittad, det var oundvikligt.

Vad gör man när man inte orkar göra något egentligen? Det enda jag orkar är att läsa. Har som tur är fått några böcker av min bror för ett bra tag sedan. Har inte läst dom än. För dom är skrivna av en författare jag fått för mig är lite tråkig.


Men nu får jag väl ge Dick Harrisons bok en chans. Man kan ju alltid hoppas på att bli överraskad. Eller hur?

Till hjälp för att komma igång med läsningen har jag kaffe och kakor.


Så nu ska både kakor och bok provsmakas. Efter en lång väntan, boken i alla fall. Kakor går alltid ner. 😁

Ha nu en bra vecka. Och en riktigt trevlig nationaldag i morgon.


                                                     KRAM


Kommentarer

  1. Ha en fin och bra dag imorgon du med och krya på dig.
    Hoppas boken är en riktig blad vändare.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin.
      Har lagt undan boken igen, haha.
      Klarade inte av att läsa den. Inte alls min smak.
      Kram

      Radera
  2. Åh krya på dig! En förkylning i värmen är aldrig kul...vila och läs nu :) Du får berätta sen om boken är bra. Det behövs lite boktips till sommaren.
    Ta väl hand om dig nu!
    Kram från ett soligt Öland & Titti

    SvaraRadera
  3. Tack Titti
    Boken kändes väldigt trög. Så den blev aldrig färdigläst.
    Men nu har jag beställt nya böcker. Så får jag hoppas de är mer i min smak.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen