Vad gäller idag?

Idag är det tvättstugan som gäller.
Jag har bokat hela dagen, vi kan göra så här.
Då slipper jag stressa och vet att jag hinner få allt torrt.
Vår torktumlare är inte den bästa.
Så det tar tid om man tvättar lakan och handdukar.

Där fick ni en totalt ointressant utläggning om tvättstugan. Sorry.😀

Det är fortfarande morgon här så det har inte hunnit hända så mycket än.
Det är blåsigt och kallt ute.
Bra att jag bara ska vara inomhus idag.

Hittade ett recept på Aftonbladet på nätet som jag ska prova.
Tyckte det verkade gott.
Här kommer det om ni är intresserade.



Det tyckte jag lät som en fräsch kaka, inte så söt som en vanlig kladdkaka.😋
Säkert god.

Nu till något helt annat och inte alls lika glatt.
På sista tiden har jag fått inlägg i mitt kommentarsfält här på bloggen från en webbsida som försöker sälja en produkt/tjänst.

Jag raderar den men då lägger dom in två nya likadana.
Jag vet inget sätt som man kan blockera såna insändare.
Så jag fortsätter att radera.

Har ni andra också fått likadana på era bloggar?
I så fall vad gör ni?

Man kanske inte kan göra något annat än att fortsätta och radera tills dom tröttnar.
Men det är väldigt irriterande i alla fall.

Nu har uret dragit iväg till 9,30 redan.
Snart dags att lägga in en ny maskin tvätt.

Ha en riktigt bra Måndag nu.
Kram

Kommentarer

  1. jag har oxå fått sånna långa inlägg någon gång ..bara raderart ...men kommer det igen så lär jag leta hur jag spärra på nått sätt ...skönt att få undan all tvätt på en dag ..ha en toppen dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har försökt hitta ett sätt att blockera avsändaren men inte hittat något än.
      Kram

      Radera
  2. Det går väl att blockera adressen helt och hållet också och inte bara ta bort kommentaren. Jag har gjort så på en del saker som jag fått . Men nu var det ett bra tag sedan.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har letat men bara hittat radera. Och då finns alternativet att radera kommentaren för alltid. Men inget att blockera adressen. Det måste iså fall vara någon annanstans i inställningar. Jag får leta vidare.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen