Fredags kramar


Det är Fredag idag och det känns faktiskt lite skönt med en vanlig helg, innan det är dags för nyårshelgen.

Inför nyår brukar jag fundera lite på året som gått.
Och vad det förde med sig, både gott och ont.
Och när jag gått igenom "bagaget" kan jag lasta av det och ta emot ett nytt år med glädje.

Men än är det några dagar kvar av det gamla året.

Idag ska jag bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer.
I mitt eget trevliga sällskap.😀

Imorgon ska jag och en kompis träffas och ta en fika.
På Söndag ska jag på middag till dottern och då ska barnen få sina julklappar av mig.
Och sedan är det nästan nyår.
Dagarna går fort dit, så nu ska jag ta vara på tiden och bara njuta av en lugn och skön Fredag.

Ha det så bra nu.

Glöm inte att krama varandra, en kram kan betyda så mycket.

Kram på er.

Kommentarer

  1. Ha en skön fredag nu. För precis som du skrev så går dagarna så snabbt.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Jag önskar er detsamma. =)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen