Uppdatering behövs

Jag tror det behövs en uppdatering av min blogglista.
Flera av mina favoritbloggare skriver inget längre.
Och har inte gjort det på ett eller två år.
Det tar emot lite att ta bort dom.
Men efter två år är det nog inte troligt att de återvänder till sin gamla blogg.

Så idag ska jag alltså uppdatera min blogglista.
Förutom det inleder jag det nya året med att börja med LCHF..........igen.
Körde det för några år sedan men tröttnade efter ett halvår ungefär och slutade helt.
Den här gången ska jag försöka att ha lite mer tålamod, att inte tröttna för fort.
Tänker ha en fri dag i veckan när jag får äta vad jag vill, i rimliga mängder förståss. Inget frossande. 



Dels behöver jag gå ner i vikt och det gjorde jag förra gången men bara de första månaderna.
Dels behöver jag bli piggare, vilket jag också blev då.
Och viktigast av allt så vill jag få bättre blodsockervärden. Jag är nämligen typ 2 diabetiker.
Jag har inga direkt höga värden nu heller men vill gärna sänka dom så mycket som möjligt för att kunna minska ner på medicinen.

Här uppe har vi klarat oss från stormen som drabbat stora delar av landet.
Här märktes det bara som kraftig blåst igår.
Jag hoppas stormen bedarrat i södra Sverige nu.
Och att alla strömlösa hushåll fått tillbaka elen igen.




Ha en bra fortsättning på det nya året nu.

Kommentarer

  1. Här har det blåst som sjutton men nu har det lagt sig. Vet inte om skulle klara att vara utan bröd. Men heja dig och lycka till.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning