Helgen knackar på

Igår höll jag på större delen av dagen med att fixa och dona här hemma.
Städade och rensade i linneskåpet och blev väldigt nöjd med resultatet.
Det blev så fint så nu är det en fröjd för ögat att öppna dörren och titta in.
Haha jag vet att jag är lite knasig, men det bjuder jag på. =)

Efter städande och fixande gjorde jag kåldolmar till middag, det var riktigt länge sedan sist.
Det var såååå gott, med potatis, lingon och gurka till.
Blir alltid rester kvar att frysa in och njuta av en annan dag.

Idag ska jag göra något gott med räkor tror jag.
Räkor i het sås är ju gott. Vi får se vad det blir.

Imorgon ska jag åka till brorsans stuga över helgen.
Det är alltid skönt med lite miljöombyte.
Och det är så avkopplande där ute på landet.
Även på vintern är det så vackert där ute i skogen.

Så ska jag njuta av min helg, mitt ute i naturen.
Njut av er helg också på det sätt som passar er.
Ha det bra och må så gott! =)

Kommentarer

  1. Kåldolmar är så himla gott. Ha en skön helg nu ute i skogen.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning