Morgonen är här

God morgon bloggen. Har sovit så tungt att jag var alldeles groggy när jag vaknade. Tog ett tag att få upp de blå. Men med lite kaffe ordnade det sig.

Nu har jag ätit frukost och gjort mig redo för den här dagen. Svägerskan och jag ska börja med att åka till IKEA. Sen ska vi till några andra ställen också, bl.a. en ny second hand affär vi vill kolla in, innan vi avslutar dagens tur med att månadshandla på Willys. Det är den affär jag helst handlar på, bra sortiment och alltid bra priser.

Så nu ska jag ut och lufta min nya jacka. =)
Ha en kanonbra Lördag nu.

Kommentarer

  1. Här blir det marknaden och lite grönsaksinköp.
    Ha en fin lördag du med.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning