Nu har jag köpt ny jacka

Den här dagen försvann extra fort. Jag har varit ute och fixat ärenden m.m.
Var hos polisen och beställde ett nytt pass först.
Sedan gick jag in på stan och köpte mig en ny jacka.
Det var fortfarande rea på Kapp-Ahl så jag fick tag på en jacka för 300 kr.

Snokade lite i en del andra affärer också förståss.
Passade på att avsluta med en snabbis in på ICA.
Handlade lite kyckling till dagens middag bara.
Resten ska jag handla imorgon, då får jag åka bil och kan handla riktigt mycket.

Nu är jag jättetrött efter allt traskande idag.
Har gått mer än jag är van vid.
Ska fixa lite middag strax och sedan blir det soffan resten av kvällen.
Det är fredagsmys det. =)

Kommentarer

  1. Bra att du hittade en ny jacka och att den var på rean med. Här ska vi snart hoppa in i soffan och se på på spåret som vi gillar.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning