Sol äntligen

Tror knappt det är sant men vi har sol här idag.
Den går visserligen och gömmer sig bakom molnen lite då och då.
Men den är ju ändå där, underbart.
Vad pigg man blir av att se lite sol.
Där kan man snacka om solenergi. =)
Jag har fått en massa energi och lust att göra saker.
Så jag tänker ägna dagen åt att städa mitt förråd och en mängd andra småsaker som borde blivit fixat för länge sedan.
Till middag ska jag antingen göra kyckling eller tonfisk.
Har inte bestämt mig riktigt än.
Imorgon ska jag vara ute i skogen, om det inte regnar.
Och på Söndag ska jag på familjeträff hos min dotter.
Så ser min helg ut.
Hoppas ni också får en trevlig helg.
Och en massa sol att njuta av.


Kommentarer

  1. Låter som en toppenhelg. Hoppas nu vädret håller i sig, så du kommer ut i skogen. Ha en fin fredags kväll.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. sol sol sol ...den underbara solen ..här är de ett tag sen man såg den
    ha en bra start på veckan
    hon i 22an

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning