Ryggont och kattbevakning

                      Nedräkningen fortsätter

Hann inte med allt jag hade velat få gjort igår.
Men jag har inte så hemskt mycket kvar på min "att göra lista"
Hade tänkt fortsätta springa ärenden idag men det fick jag skjuta upp.
Vaknade i morse med ryggvärk.
Så jag får nog vila mig idag och hoppas att ryggen är bättre imorgon.

Min kompis Vilde är lite orolig för mig idag.
Han vaktar mig hela tiden, även när jag sitter vid datorn.
Vilde vet alltid när jag har ont eller inte mår bra.
Katter är kloka djur.
Hans syster Yama är mer intresserad av sin egen skönhetssömn och sover lugnt vidare.
Om jag får för Vilde ska jag nog städa lite här.
Har svårt att bara sitta still.

Tror jag tar fram dammtrasan och sätter igång.
Men tar det försiktigt med tanke på ryggen.

Ha en bra Torsdag.







 

 

Kommentarer

  1. Hoppas att det är bättre med ryggen nu. Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Vår bil är för stor att ha här nere i Spanien. Annars hade det varit ett bra alternativ.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen