Fyra

Bara fyra dagar kvar nu, fyra korta dagar.

Alla ärenden är fixade, nu är det bara hemmafixandet kvar.
Idag ska jag tvätta ett par plagg jag ska ha med mig på resan.
Jag ska stryka och sedan packa lite.
Bara såna trevliga småsysslor som får resan att verkligen kännas nära.

Igår gjorde jag en potatissallad till middag.
Inte den på bilden, som är hämtad från nätet, men en liknande.
Har rester kvar till idag, med lite skinka till.
Så det är verkligen lugna vibbar här idag.
Behöver inte ens laga mat.

Det gör inget att det regnar och är grått ute.
För om 4 dagar befinner jag mig i solen och värmen.
 

Kommentarer

  1. Låter skönt att ta dagen som den kommer utan en massa måsten.
    Kram mamma c

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning