Sista inlägget på ett tag

Två dagar kvar tills jag sitter på planet mot solen.

Om man räknar avresedagen som dag 1.
Vilket jag kom att tänka på att det är nog egentligen dag 0.
Så jag har väl räknat helt fel med min nedräkning.
Spelar igen roll, har jag börjat får jag väl fortsätta.

Idag blir det en lite "bråttom" dag.
Jag ska åka hem till min bror och svägerska och övernatta där.
Eftersom vi måste åka tidigt imorgon bitti till Arlanda.

Jag kommer inte att hinna blogga någonting mer innan avresan.
Så jag sätter väl in min sista nedräkning redan nu.
För egentligen om jag inte klantat till det så skulle det ju varit så här idag:
Yes, en dag! För imorgon sitter jag på flyget.
Kommer hem nästa Fredag.
Vi "ses" då, ha det bra så länge.
Det ska jag garanterat ha. =)

Kommentarer

  1. Önskar dig en underbar och skön semester nu.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. hoppas du får de toppen toppen bra och härligt
    Hon i 22an

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning