Tisdag hela dagen

SMHI  säger att vi ska ha växlande molnigt men uppehåll och +15 grader här idag.
Det är markerat som en säker prognos på deras sida på nätet.
I själva verket har vi +9 grader och regn.
Jag vet inte varför jag ens bryr mig om att kolla deras prognos.
Det är sällan det stämmer ändå.

Om 15 minuter ska jag gå ut genom dörren så det blir ett väldigt kort inlägg idag.
Jag ska till barnbarnen och alla valparna idag igen.
Vi hade en rolig dag igår, barnen och jag.
Vi lekte allt möjligt, men mest bilverkstad, som pojkarna hade gjort i ordning ute i trädgården.
Jag gullade jättemycket med valparna.
Som har vuxit och inte längre är små knyten bara utan riktiga små busar.
Sen gjorde jag barnens favorit till lunch, köttfärssås och pasta.

Kom inte hem förrän vid 18 tiden på kvällen.
Och somnade utan problem på kvällen redan vid 22. 
Nu ska jag upprepa gårdagen på ett ungefär.
Fast vi får nog leka inomhus idag.

Ha en bra dag nu. =)
Det ska jag och alla barnen också ha.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning