Drömmar

I natt drömde jag att jag hittade en mängd nedgrävda skatter.
Plötsligt var jag rik,  fick 40 miljoner som jag delade med tre andra.
10 miljoner var alltså.
Höll som bäst på att planera vad jag skulle göra med alla pengar när väckarklockan ringde.
Ville bara somna om och fortsätta drömma.
Men det gick ju så klart inte.

Det undermedvetna talar till oss i våra drömmar.
Därför kan det vara nyttigt att tolka sina drömmar.
Om man kan förståss.
Drömmer jag om rikedom för att jag har en ansträngd ekonomi?
Eller drömmer jag om nedgrävda skatter för att mitt undermedvetna försöker meddela mig att jag har dolda talanger/tillgångar?
Det kanske är dags att försöka göra något av mina dolda talanger.
Ska bara klura ut vad det kan röra sig om först. =)
Och medans jag jagar svar på min dröm ska jag ge mig iväg till mitt barnbarn som fyller år.
Föräldrarna börjar jobba idag och bröderna är borta.
Så vi ska ha en mysig dag för oss själva.
Vi och alla valparna förståss.

Ha en bra dag nu. =)



 

Kommentarer

  1. Jag kommer sällan ihåg mina drömmar på morgonen när jag vaknar. Skulle behöva skriva ner med en gång. Ha en bra dag.
    Kram mamma c

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen