Det ska aldrig bli höst!

Härlig sommardag idag, fast lite svalare, bara +19 trots solsken.
Min granne säger att det börjar bli höst redan.
Men det går jag inte med på.
Det ska vara sommar hela augusti också säger jag.

Idag blir det en familjedag med barn och barnbarn.
Dottern och även bonusdottern och alla deras barn.
Barnen ska bada och vi vuxna ska umgås.
Sen blir det gemensam middag framåt kvällen.
Mysdag.

Imorgon bär det iväg ut på landet för mig.
Längtar efter lite lantlig idyll nu känner jag.
Tur att jag kan åka till brorsan och fylla på energin när det behövs.
Det blir ett skönt avslut på den här veckan.

Ha ett riktigt bra veckoslut nu. =)





Kommentarer

  1. Hoppas dagen blev toppen, och ha en skön helg nu.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Så underbar lantlig idyll ...❤️
    Ha det så gott!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen