Sååå trött idag

Idag är en sån där dag då man bara vill somna om.
Sätta alarmet på snooze och blunda en liten stund till
Men jag har släpat mig upp och gjort mig i ordning.
Ska möta dottern för en motionsrunda nu på morgonen.
Efter det ska jag ut på stan och leta presenter till alla födelsedagsbarn (och en vuxen)
Vet fortfarande inte vad jag ska köpa.
Så hoppas inspirationen dyker upp när jag strosar runt i affärerna.

En grå morgon här med bara +15 ute.
Hoppas det spricker upp och att vi får lite sol sen.
Nu häller jag i mig sista koppen kaffe för att piggna till innan jag ska iväg.
Ha en bra dag nu. =)


Kommentarer

  1. Ha en bra tisdag och hoppas du inte kommer hem tomhänt från stan.
    Kram mamma c

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen