Jag kommer tillbaka nu.


 Jaha då har alla barnen börjat skolan igen och sommarlovet är slut.

Det känns alltid som om sommaren går mot sitt slut när barnen börjar skolan. Lite vemodigt på vissa sätt. Men ganska skönt att komma in i den vanliga vardagslunken igen.

Jag har inte bloggat på en månad. Har haft skrivkramp. Blir så emellanåt för mig. Men nu är jag tillbaka igen. 

Månaden som gick har varit fylld av härliga dagar med familjen. Vi har hunnit fira de äldsta barnbarnens födelsedagar. Vi har haft långa soliga dagar med skönt trädgårdshäng. Vi har hunnit med en tripp ner till Stockholm och hälsat på familjen där. Och så avslutade vi dotterns semester med att gå och se Darins konsert. Vilket var helt otroligt bra.

 


Så sommaren har varit bra på alla tänkbara sätt här hos mig. Men nu börjar som sagt var höstkänslan smyga sig på litegrann.

Hur har ni haft det i sommar? Bra, hoppas jag. Jag ska ta en liten "promenad" mellan alla bloggar här nu. Och kolla hur det är med er alla.

Ha en fin dag, en fin vecka. Och passa på att njuta av sommarens slutrefräng.

KRAMAR. 🌺

Kommentarer

  1. Låter som en fin och härlig sommar som du haft.
    Här har det inte infunnit sig några höstkänslor ännu.
    Ha en fin onsdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag förstår det. Såg att ni hade 30 grader varmt i Spanien.
      Det ger ju inte direkt några höstkänslor. =)
      Kram

      Radera
  2. låter som en toppen sommar ...vi hoppas de dröjer ett bra tag till innan hösten kommer ...hade fint

    SvaraRadera
  3. Här uppe dröjer det inte så länge, tyvärr. Men du som bor i Dalarna kan ju ha
    större chans att ha sommaren kvar lite längre. =)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

En liten varning

Äntligen Fredag