Hej på er

 Hej på er.

Det är lördag och jag sitter och väntar på att minsta barnbarnet ska komma. Det ska bli Alex och mormor mys idag.

Ute blåser höstvindarna så löven faller från träden.


Gick inte att få med på fotot tyvärr. Men det känns verkligen att det är höst nu. Även fast solen skiner idag.

Villaägarna på båda sidor om huset jag bor i håller på att renovera. Så det är inte mycket helg frid här just nu. Det hamrar, sågas och tjuter från olika el verktyg. Från tidig morgon till sen kväll.

Så klart dom måste få jobba på sina hus. Men det är väldigt störande att bo i mitten av två byggprojekt. Haha

Vad har ni att roa er med den här helgen? 

Jag hoppas att ni har det bra. Och att ni gör något ni mår bra av.

Nu ska jag sätta på en kanna kaffe och fortsätta lyssna på elverktyg hos grannarna. 

KRAM

Kommentarer

  1. Här ska vi äta kräftor med hela flocken.
    Ha en myslördag med barnbarnet.
    Kram Car

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Haha, jag förstod att det skulle stå Carin
      Kräftkalas med familjen låter mysigt.
      Och gott förstås.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen