Halloj

 Ny vecka igen. Det har hunnit bli tisdag. Soligt och varmt som vanligt.

Har haft en halv dag med regn. 

Idag ska jag åka hem till dottern och svalka mig i deras pool.  Det ska bli härligt.



Hade en skön helg ute vid havet med min bror och hans fru. Det var då vi fick en halv dag med regn. Vilket faktiskt var väldigt skönt.

Den här veckan fyller min dotter 40 år. Det ska vi fira på lördag. Så det är lite förberedelser inför det. 

Och på söndag åker jag på semester. Äntligen. Blir borta söndag-söndag. Det blir en roadtrip med brorsans husbil. Ska bli kul.

Så ser min vecka ut, hittills iallafall.

Jag hoppas att ni har det bra och njuter av högsommaren.

Vi "hörs" snart igen. KRAMAR

Kommentarer

  1. låter som toppen dagar du haft och kommer få ...trevlig semester till dig..njut njut njut
    hade fint

    SvaraRadera
  2. Härliga dagar du haft och så en roadtripsemester på det med.
    NJUT.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. NJUT av sommaren och alla dess sköna dagar!!!
    KRAM från Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen