Dagens gnäll

Kämpade verkligen för att klara av att gå på marknaden och Julbordet igår.
Men till slut var jag tvingad att ge upp när febertermometern visade 38,6.

Man vill ju inte smitta alla andra heller.
Så nu får jag vara hemma och vila mig frisk.
Fast det är tråkigt.
Men orkar inte så mycket annat ändå.

Här regnar det och är+2 grader ute.
Det var regn och rusk hela tiden vi var nere i Stockholm också.
Jag vill så gärna ha en riktigt vit Jul så jag håller tummarna för att snön kommer innan dess.
Så här såg det ut här i början av december förra året.
Nu ser det ut så här, grått och trist och regn nästan varje dag.
Vi verkar ha fått en evig höst istället för vinter.

Det var dagens gnäll.
Nu ska jag sluta att gnälla och ta något varmt att dricka istället.
Sen kryper jag nog ner i sängen och försöker somna om en stund.
Ha en bra dag.

Kommentarer

  1. Så tråkigt att du inte kom iväg. Men nästan 39 graders feber då är det beviljat ;-).
    Krya på dig nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning