Klant med stort K.

Klant med stort K det är jag. Blir så irriterad på mig själv! Får lust att hoppa av ilska och slita mitt eget hår i frustration.
Om det hjälpte skulle jag kanske ge efter för känslan

Jag skulle fräscha till min blogg lite. Och råkade på något sätt, vet inte hur, radera min blogglista.
Det fixar jag tänkte jag. Men nähä det gick inte alls.

Det tekniska på bloggen har förändrats under det år jag inte varit aktiv. Säkert till det bättre för de som förstår hur det fungerar. Men jag fattar ingenting!

Så nu får jag sätta mig och söka efter de bloggnamn jag minns. Och lägga till dom igen. Krångel i onödan.
Bara för att jag är en KLANT!!!!

Kommentarer

  1. Men usch, så trist! Fin blogg du har! Hoppas du har en fin helg :) Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning