Den Osynliga kvinnan.



Jag har äntligen hittat mig själv. Nu förstår jag vem jag är. Jag är den osynliga kvinnan!
Typiskt att när jag hittar mig själv så syns jag inte.

Jag har kommit fram till att det är den jag är genom att studera hur andra människor behandlar mig.

Det tas för givet att jag ska göra allting.
Och det tackas aldrig för det jag gör.

Självklart inte, eftersom allting uträttas av en osynlig hand.

Jag skulle kunna ta upp en massa exempel.
Men varför bry sig om det.
Jag är ju lika osynlig ändå.

Känns skönt att veta vem man är.

Kommentarer

  1. En omtänksam och varm person och inte det minsta osynlig utan tvärtom oerhört viktig! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack mina vänner för de snälla orden. Kramar =)

      Radera
  2. Känner igen det där. Speciellt från lite yngre dar. Tror det är vårt eget fel, vi måste säga vår mening på ett tidigt stadium. Ställa krav. Inte vara andra till lags!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning