Söndagshumor.

Lite söndags humor kan behövas känner jag idag.
Allt som kan pigga upp. Känner mig ganska så slapp idag.
Tillbringade nämligen gårdagen med att möblera om.
Vilket inte är det lättaste när man bor i en liten vindsvåning
med snedtak lite här och där.
Det blev till att släpa alla möbler flera varv runt i lägenheten
innan jag slutligen fick till det.


Så idag känner jag mig ganska mör och skulle gärna bli
uppassad av någon annan.
Men katterna är inte hushållstränade tyvärr.
Så jag får nog klara mig på egen hand.


När jag släpar min värkande kropp runt här hemma idag
kan jag i alla fall trösta mig med att det blev riktigt 
riktigt bra till slut. Möbleringen alltså.


Ha en riktigt skön Söndag alla bloggisar!

Kommentarer

  1. Vila och kattgos verkar bra efter allt jobb! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Ni har alltid så snälla kommentarer söt kissar!
    Nosbuffar till er! =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen