Lördag hela dagen.

Idag är det lördag. En dag jag har väntat på.
För idag ska vi nämligen gratta min syster som fyllt 60 år.
Det ska bli jätteroligt!

Vi har alltid stått varandra nära, min syster och jag.
Ända sen jag blev tonåring har vi varit bästa vänner.
Lite ovanligt kanske eftersom hon är den äldsta och
jag den yngsta i syskonskaran.
Men som min vän Any skulle uttrycka det, vi är helt
enkelt besläktade själar.

Det är ju inte så illa att inte "bara" vara systrar utan
även bästa vänner.

När jag kommer hem från firandet ska jag krypa upp i
soffan och titta på deltävling 2 av Melodifestivalen.
Jag kanske gör mig lite chokladmousse på LCHF vis.
Tack Katrine Zytomierska för ett fantastiskt lätt och
ändå så jätte gott recept.

Så ser mina planer ut för dagen.
Jag önskar alla som kommer förbi här en trevlig helg!

Kommentarer

  1. Låter gott, skulle man kunna få receptet? :D

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig lördag du verkar ha haft! Och receptet blev jag så sugen på ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen