Måndagsbloggen på en tisdagskväll.

Bättre sent än aldrig heter det ju. Så bättre med ett inlägg en dag senare än inget inlägg alls. Eller hur?

Det har inte hänt så mycket sen sist. Så jag har inget särskilt att skriva om. Men jag gör väl ett litet blogg inlägg här ändå.

Vardag igen, efter alla helgerna. Ganska så skönt faktiskt. Känns som om allt börjar återgå till den vanliga lunken. 

För mig innebär det att inte ha så många måsten. Utan att kunna ta dagen lite som den kommer bara. Fördelen med att vara pensionär. 

Nackdelen är att det kan bli lite för lugnt ibland. I alla fall för mig som har en tendens att bli uttråkad.

Men just nu känns det som sagt var skönt att allt är som vanligt igen.

Jag har ingen aning om hur resten av den här veckan kommer att se ut. Men stressfri blir den garanterat.

Tråkigt inlägg, jag vet. Men nu ska jag återvända till favoritfåtöljen och slötitta på tv ett tag. Jag hoppas att ni har en fortsatt skön kväll.

KRAM

Kommentarer

  1. Jag tycker också det är rätt skönt att det är vardag igen och man återgår till sina vanliga rutiner igen. Även om det har varit rätt lugnt ändå under storhelgerna här.
    Ha en fortsatt fin vecka.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. tycker oxå de är skönt med vardag igen ..slippa ha koll på massa runt omkring och tider och man ska ses osv osv ..jag har nog gått in i ide på nått sätt haha ...ha en fortsatt fin vecka

    SvaraRadera
  3. Känner igen känslan av att ha gått i ide. =)
    Ha det bra. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning