Ut i sommaren

Ännu en dag har börjat även fast det är morgon än.
Jag vaknade tidigt av en massa konstiga drömmar.
Så jag har varit igång ett bra tag nu och hunnit med att stöka undan morgonen.

Det är lite växlande här idag och bara +14 grader.
Men sitter man i vindskydd är det nog skönt ute ändå
Det är ju trots allt sommar, fast jag får påminna mig själv om det emellanåt.
Hittills har det ju varit typisk svensk sommar.
Ömsom sol och ömsom regn och ganska svalt.


Idag ska jag ta mig iväg till min dotter.
Vi ska inte göra något särskilt, bara umgås.
Man får passa på när hon har semester och inte har 1000 järn i elden hela tiden, haha.

Längre än så har jag inte planerat dagen.
Håller mig till mitt "nya" oplanerade jag.
Vilket fortfarande fungerar fantastiskt bra.
Tar dagarna som dom kommer bara.

Nu ska jag plocka ihop det jag ska ha med mig.
Sen ger jag mig iväg ut.
Ut i sommaren.
Ha det super bra nu.





Kommentarer

  1. Här är det redan +27 och varmare ska det bli under dagen. Så att komma i lä här vill man inte. Ha en fin och skön dag hos dottern.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen