Inställda planer

Igår var det Halloween
På Lördag är det Allhelgona dagen 
Ingen större skillnad förutom på dekorationerna.

Idag har vi tillfälligt besök av solen här.
Men imorgon ska tydligen regnet vara tillbaka.
Det gäller att ta vara på det lilla solsken vi får den här årstiden.

Jag har blivit förkyld med allt som hör till.
Nästäppa, ont i halsen, kliande öron och rinnande ögon.
Så någon helg på landet blir det inte för mig.
De planerna får jag ställa in.

Tack för det alla förkylningsbaciller som ville flytta in hos mig *suck*
Det innebär också att jag kommer att få ställa in Stockholmsresan jag skulle gjort i början av nästa vecka. *dubbel suck och djupa stön*
Ja det är inget man kan göra något åt.
Bara att bädda ner sig och vänta på bättre tider.


Kommentarer

  1. Inte kul att vara sjuk och får ställa in en massa skoj på grund av det. Krya på dig nu.

    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning