Vardag igen.

Det har blivit vinter här i Sundsvall igen. Lagom efter jul.
-13 grader ute och vitt överallt.

Igår städade jag bort alla julsaker.
Fast det inte är dags förrän på fredag egentligen.
Men det känns skönt att ha återgått till vardagen igen.

Även om jag just nu är lite osäker på hur min framtida vardag
kommer att se ut.
Det enda jag är helt hundra på är att jag inte tänker deppa ihop!

Idag ska jag åka ut på landet ett tag.
Och rensa tankarna lite.
Det ska bli skönt!

Ha en skön dag alla ni som kommer förbi!
Och glöm inte att livet blir vad man gör det till.
(funderar på att göra mitt till en fest, som ni alla är bjudna till)

Kommentarer

  1. Uppmuntringsbuffar från oss, låter skönt med landet.Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Fest! Låter trevligt! Har aldrig tid att blogga numera, sitter för mycket framför datorn...

    SvaraRadera
  3. Livet är vad man gör det till - och blir det fest hos Libra, så vill jag vara där! Hoppas det känns bättre snart och att det ordnar sig för dig ♥ Kram go´aste vän / Rozie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen