Jag har en date ikväll

Det nya året inleddes med snö här igår.
Men det varade bara en liten stund innan det övergick i regn.
Idag regnar det fortfarande och det är grått och dimmigt ute.
Vilken jäkla vinter!

Jag skulle ha tvättat idag.
Men bestämde mig för att strejka.
Istället för att stå i tvättstugan en dag som den här,
som redan är såååå trist, ska jag försöka pigga upp
mig och min tillvaro lite.

Jag ska börja med att ta en fika med bästa väninnan.
Skratta och ha roligt ett par timmar.
Sen ska jag bjuda mig själv på en riktigt god middag
och så avrundas kvällen med en bra film.
Snacka om att jag har en bra date med mig själv ikväll!

Kommentarer

  1. Låter toppenbra att dejta sig själv o göra en grå dag till en ljus! Ha det så mysigt :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt mysig date! Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Madonnan, tack! Dagen blev både rolig och bra.
    Trots det trista vädret.
    Kram =)


    Dui och Deco, det va supermysigt!
    SvansKram på er =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen