Så var det dags igen!

Jaha, då fick man dörren i ansiktet igen. Att jag aldrig lär mig!
Fast samma sak händer om och om igen så går jag på det varje gång.
Vilken idiot jag är!

Dörren öppnas och jag blir inbjuden.
Men så fort jag är på väg att stiga in smälls dörren igen.
Och som om det inte räcker med det får jag dessutom
höra att det är mitt eget fel.
Att det är jag som uppfört mig på fel sätt.

Jag borde väl veta vid det här laget att jag inte är någon
hög prioritet i den här personens liv.
Att jag bara räknas när jag kan vara till hjälp med något.
Men nu har jag fått dörren i ansiktet för sista gången!

Nu får det vara nog!
Nu tar jag inte mer skit!!!
Ge inte mig några smulor från ditt bord.
Behåll dom själv! Jag vill inte ha något av dig!
Jag tänker inte låta dig fortsätta att såra mig!
Nu ska jag sluta att bry mig.

Enough is enough!!!!

Kommentarer

  1. Usch och fy !!!

    Slå näven i bordet riktigt ordentligt.

    SvaraRadera
  2. Såna där kan man klara sig utan, energi och humör tjuvar. Ta tass om dig och känn att vi är med dig. Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Men usch då! Vad tråkigt! =(
    Styrkekramar till dig
    Glöm aldrig bort att jag, Bröderna Bus och Busan gillar dig! ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning