Januari försvann


Yama och jag funderar på vart januari försvann???? Plötsligt är det februari. 

Går tiden så här fort för alla? Det kan ju inte bara vara jag som upplever det så. Eller?

Jag mår i alla fall ganska bra. Gör inte så mycket. Dagarna swishar förbi ändå. Längtar efter våren, solen och grönskan. Är urless på all snö och is.

Idag kommer min bror och svägerskan hit. Ska bjuda dom på lunch. Det blir bara en enkel gratäng. Och morotskaka med färskostkräm till kaffet sedan. Den är köpt på affären. (morotskakan) Inget jag bakat själv.

Det blir kul att dom kommer. Vi har inte setts sedan början av december. Vi bor ju inte precis grannar. Så vi ses inte så ofta.

Nu ska jag förbereda lite, duka bordet och fixa till det lite snyggt innan dom kommer.

Jag hoppas att ni alla mår bra. Ha en riktigt bra dag. KRAMAR



 

Kommentarer

  1. Halloj! det var inte igår du gjorde ett inlägg 😉😃.
    Dagarna bara rusar på här med tycker jag.
    Förstår att du är trött på snön nu. Nu vill man att våren ska komma istället. Vi har rätt kyligt här med nu. Men längre ljusare dagar och det är väl lika hos dig.
    Ha en bra dag med bror och svägerska.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. hej hej äntligen ett inlägg ...jag längtar oxå efter vår å sommar ..men snart snart är vi där ..trevligt med främmat å fika ...hade fint å ha en toppen helg

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen